Ski Doo mxz x-rs 800 e-tec -12 hjälp!

B-urkarn

Medlem
15 apr 2011
14
0
1
Luleå
Tjenare! Nu till de jag behöver hjälp med. Jag är HELT okunnig om boogies och nu har jag tänkt beställa en mxz xrs 800 2012 med den här Rmotion suspension. Och Alla skotrar jag haft, korta, mycke motor, högre kammar och annat småtjaffs. Eftersom jag kör allmän lekkörning dvs mycket hopp, vilket jag tror boggien funkar bra till och såklart far ja å burkar och åker rulle med polare :) jamen nu till hela grejen, hur funkar Rmotion i lössnö? Och nu menar jag inte att ni ska ha prövkört en vilket jag verkligen hoppas på men undrar om nån kan dehär med boggies? Jag har läst runt lite om den och den verkar vara grym på led men de är ju inte de jag är ute efter :/ Sen tänker jag om den är så bra att den inte vill resa alls vilket vore hemskt.. Men ytterst osannolikt eftersom de är grymt med motor i 800 e-tecena :) Skriv era personliga åsikter även om ni inte kan nånting alls om nå rmotion eller nåt allting uppskattas! Tack i förhand.

mattgojohn

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.878
112
63
Skellefteå
En trend enligt mig är att fler och fler oftare väljer lössnömaskiner än tidigare, så jag håller nog med A.Holm, köp en crossover.

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Kan aldrig tänka mig att den, på något vis, skulle vara sämre än någon av de äldre modellerna.