Har problem med min summit som verkar gå hur bra som helst på tomgång men dör så fort skotern börjar röra på sig, om man inte är snabb att släppa gasen dvs. Trodde först det var ett hål i ett insugsgummi som var problemet så jag bytte ut gummit (bytte även ut det andra då det också hade tendenser till hål). Men det löste inte problemet, och nu har jag ingen aning om vad problemet är. Har även blivit några avgasknallar när jag försökt puttra mig framåt med skotern. Kan det ha något med kompressionen att göra?
Det verkar även som att displayen och mätarna har fått lite fnatt, displayen har visat "scaling" nångång och mätarna har legat på noll varv fast man gasar. Men när "scaling" slocknat så började varvmätarn leva igen. Kanske är något elektroniskt?
Någon som har nån aning om var felet kan ligga?
Det verkar även som att displayen och mätarna har fått lite fnatt, displayen har visat "scaling" nångång och mätarna har legat på noll varv fast man gasar. Men när "scaling" slocknat så började varvmätarn leva igen. Kanske är något elektroniskt?
Någon som har nån aning om var felet kan ligga?