skidres med hcr ?

Översnö

Banned
18 sept 2010
152
0
6
Östersund
Men herregud, sluta skräpa ner forumet med totalt värdelösa trådar.

"Spinner en volvo 240?"
"Går en honda goldwing på bakjulet?"
"Kan tomtens renar flyga?"

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
Vadå värdelösa trådar ? Är inte detta forum tillför att man ska få svar på de frågor och funderingar man har ang snöskotrar ?
sen är det ju upp till var och en om de vill svara lr inte !

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
på planmark är det ju svårt då dom är så långt, men min M8 Le hade då inga problem att gå på skiderna upp för vilken backe som helst (oavsett turbo eller inte).

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Hej. Sålde M8an i fjol, ligger för övrigt ute på blocket nu igen. Sök på M8 Turbo så hittar du den nog. I år skall jag köra king cat. Älskade allting med M8an, hittade ingen lössnömaskin som hade någonting att säga till om, förutom kanske då askers trippelmonster=) Va och tittade på en 2011as M8 HCR för nån månad sen, så eventuellt blir det en sån, men då det ryktas om nytt chassie till nästa år så tänkte jag ta en periodpause till nästa år och köpa en 12a.

factory_racing

Välkänd medlem
6 nov 2007
398
0
16
kalix-nyborg
Jag tror då att det går att få upp en hcr på rullen i rätt före. Har köpt mig en Hcr 800 2011 hämtade den förra veckan så nu sitter man bara och väntar på att kung bore ska börja leverera nå snö ! men först måst ju dom äckliga +graderna bort helst nu ! :)