Sitter och plöjer igenom blocket efter en lämplig nybörjarmaskin till mina barn. Primärt dottern som är äldst och blir 16 i februari. Hon vill verkligen lära sig friåkning så jag försöker hitta något lagomt lång med rimlig motor som jag helst slipper skruva i varje dag för att hålla vid liv och som tar sig fram i normal skogsåkning som inte är allt för brant.
Så jag tänkte höra med er polarismänniskor hur stor skillnad det är mellan en 2010-2011 Rmk 600 och de nyare 2012 å framåt? De äldre ligger lite bättre prismässigt men de ser ju lite lätt föråldrade ut...
Hur stor skillnad är det mellan 2012 Rmk 600 och Pro Rmk? Fotstegen ser jag skiljer...
Visst finns inte Pro Rmk 600 som 144? Jag har bara sett 155or.
Jag antar att polaris 600 håller ihop som de flesta 600 eller ska man undvika någon modell?
Så jag tänkte höra med er polarismänniskor hur stor skillnad det är mellan en 2010-2011 Rmk 600 och de nyare 2012 å framåt? De äldre ligger lite bättre prismässigt men de ser ju lite lätt föråldrade ut...
Hur stor skillnad är det mellan 2012 Rmk 600 och Pro Rmk? Fotstegen ser jag skiljer...
Visst finns inte Pro Rmk 600 som 144? Jag har bara sett 155or.
Jag antar att polaris 600 håller ihop som de flesta 600 eller ska man undvika någon modell?
Last edited: