T tornqvist152 Aktiv medlem 9 nov 2008 82 0 6 10 okt 2009 #1 hejsan jag är lite sugen på och köpa mig en lynx så min fråga är vad är det som skiljer mellan en RE 08a och en Sdi 08a förutom insprutningen? är de no slipp drivhjul på den ena osv?
hejsan jag är lite sugen på och köpa mig en lynx så min fråga är vad är det som skiljer mellan en RE 08a och en Sdi 08a förutom insprutningen? är de no slipp drivhjul på den ena osv?
L Lilltjosan Medlem 14 dec 2008 14 0 1 10 okt 2009 #2 Team sekundär på Re, samt hårdare dyna och schimsning.
T tornqvist152 Aktiv medlem 9 nov 2008 82 0 6 10 okt 2009 #3 jaha de är inge fler skillnader? då måste de bästa va o köpa en sdi och schimsa på dämparna bara då? sitter de noslipp drivhjul standard på dessa?
jaha de är inge fler skillnader? då måste de bästa va o köpa en sdi och schimsa på dämparna bara då? sitter de noslipp drivhjul standard på dessa?
Nestander Välkänd medlem 17 jan 2007 1.364 0 16 10 okt 2009 #4 tornqvist152 skrev: jaha de är inge fler skillnader? då måste de bästa va o köpa en sdi och schimsa på dämparna bara då? sitter de noslipp drivhjul standard på dessa? Click to expand... No-slip sitter standard på alla Lynx sportmaskiner sen -05. Då måste jag slänga in en fråga oxå, är de verkligen ingen skillnad i chassieväg mellan dessa två? Typ förstärkningar på REn?
tornqvist152 skrev: jaha de är inge fler skillnader? då måste de bästa va o köpa en sdi och schimsa på dämparna bara då? sitter de noslipp drivhjul standard på dessa? Click to expand... No-slip sitter standard på alla Lynx sportmaskiner sen -05. Då måste jag slänga in en fråga oxå, är de verkligen ingen skillnad i chassieväg mellan dessa två? Typ förstärkningar på REn?