Hej ska köpa skoter, kommer köra ganska mycket utanför led, men vet ej om ja ska köpa mig en längre eller kortare maskin! Hjälp mig, för och nackdelar?
sämsta årsmodellen för polaris 800cc.De kan bero på hur vintern är, kör i åkersjön, kam variera från 7dm till 14!
Har kollat på polaris assault rmk 800 2009 och tycker de verkar vara en riktigt bra maskin!
nej tack, håller mig ifrån ac.Jag säljer min arctic cat m7a om det väcker nå intresse. 153" så tar sig väldigt bra
"Vad fan säger du? Bahamas? Nä vi ska semestra i Albanien."Då borde du läsa på mer om motorerna innan du avfärdar arctic, och samtidigt tittar på -09 polaris
Finns inget fix kitt bara fördröjningskitt.vad är de som är fel på den motorn, är de bara dålig prestanda överlag (alltså att motorn är dålig från fabrik)
och om de är så så kanske man kan åtgärda felet själv?
Finns måndagsexemplar av allt, men polaris hade några dåliga ÅR av kass motor.en polare kör arctic och den har bara vart skräp framförallt i boggie och motor, vill gärna köra polaris då det är de jag har kört mest och inget har gått sönder (förutom en rem som sprängts)
Har du siktat in dig på en polaris i den prisklassen är 600:an ett betydligt säkrare kort än 800:an. 600 RMK144 är väldigt allround, IQ 600 RR SE är en rolig maskin .en polare kör arctic och den har bara vart skräp framförallt i boggie och motor, vill gärna köra polaris då det är de jag har kört mest och inget har gått sönder (förutom en rem som sprängts)