Min Venture 480 tf går fint på vattnet med sin 388 / 28mm matta även Nytron med 411 / 62mm matta går fint på vattnet.
Min John Deere går dock inte på vattnet nå vidare bra med sina järnkammar på mattan:mmph:
Ja det är inte alls lika smidigt att tömma en 4T på vatten, du måste byta olja i motorn oxå ett par gånger. Finns säkert ngn mer som kan svara på detta mer utörligt.får man smyga in en snabb fråga. visst är det sämre om man sänker en 4t jämfört med 2t? vet inte om jag törs ut på nån större "sjö"
Jo det är väll de som är planen, men funderade om det ens va värt att prova med åbäket hehe.. Har man tråkigt i helgen så får nog lynexen darra i slidesen, va till å med å starta den idag :heh:Du vet inte av någon halvgrund å som du kan prova på då? Jag tänkte prova på ett ställa som är typ en meter djupt om typ 2 veckor. Man behöver ju inte direkt prova på en djup sjö första gången Jag tänkte köra med reven min med 44's kammat.
Kul att höra blev det ngn längre tur på vattnet? bild/ film ?Kan då medela att 32mm matta går bra på vattnet! =)