Skoterrelaterade tatueringar?

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Hallå!

Kanske en konstigt fråga men har sett "fenomenet" en hel del på bilsidan, samt "Upplevt" det själv ett par gånger.

Hur har skotersverige det med tatureringar? Flera av er har säkert tatueringar? Men finns det folk som har skoterrelaterade (loggos eller vad det nu kan vara) ?

Bilder! =D

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
folk som har skoterrelaterade tatueringar kan ju som sagt slänga upp en bild.. tror ni det skulle va snyggt å ha polaris stjärnan på nacken typ som xxx? eller på armen, typ axeln eller någe?

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Ja de hade vart sköj om nån kunde lägga upp nån bild så man kanske kan få inspiration till något skoterrelaterat, håller på med NewSchool motiv på ena armen nu, kanske hade vart sjysst å klämma in nån sledpryl... Har iafa gjort ett Spader med två jävligt elaka clowner i med texten Rollin´Hard över och lite pinstripes runt ytterkonturen...

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Får väll börja jag då...

Nummer 1: Gjordes då jag var 17....

Nummer 2: Påbörjades idag, inte klar ännu, någon som ser vad som sitter i munnen?

Nån mer måste ju ha nånting att visa?

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Tänkte jag skulle lägga upp en bild nu då den är klar. Alldeles nygjort så det är lite rött/ömt och färgerna är inte riktigt rättvisa. Men nu ser man motivet lite lättare iallafall.