Hej!
Idag skar min f7a på veven, bifogar lite bilder.
Det jag är brydd över är hur den kan skära efter 450 mil, normalt? Eller är det någon som har nått förslag? Varmkörde skotern på tomgång i ca 10 minuter medans jag pälsade på mig, sen körde jag i 10 minuter i 1- grader normal körning, skotern gick klockrent. Stiften såg vita ut efter att den nypit. Jag kollade dom förra turen och då var det perfekt färg, rasslade till så stannade jag och slog av, öppnade huven och såg inget fel, kände på snöret STUMT! vad i h*vete! Man kan väll iofs aldrig lita på milen på en skoter men den har gått så fint och inga tecken på att någonting är fel. Så typiskt att det ska hända 2 dagar innan man ska till fjällen och åka en vecka. Jag har beställt nya kolvar och botten har jag redan bytt, det jag är orolig över är toppen, vad tror ni? kan man åka som den ser ut? Det är ju bara små gropar nu efter att jag putsat till den lite, har ingen bild på hur det blev.
Idag skar min f7a på veven, bifogar lite bilder.
Det jag är brydd över är hur den kan skära efter 450 mil, normalt? Eller är det någon som har nått förslag? Varmkörde skotern på tomgång i ca 10 minuter medans jag pälsade på mig, sen körde jag i 10 minuter i 1- grader normal körning, skotern gick klockrent. Stiften såg vita ut efter att den nypit. Jag kollade dom förra turen och då var det perfekt färg, rasslade till så stannade jag och slog av, öppnade huven och såg inget fel, kände på snöret STUMT! vad i h*vete! Man kan väll iofs aldrig lita på milen på en skoter men den har gått så fint och inga tecken på att någonting är fel. Så typiskt att det ska hända 2 dagar innan man ska till fjällen och åka en vecka. Jag har beställt nya kolvar och botten har jag redan bytt, det jag är orolig över är toppen, vad tror ni? kan man åka som den ser ut? Det är ju bara små gropar nu efter att jag putsat till den lite, har ingen bild på hur det blev.