Vad tror ni orsakat detta ? Jag han köra 1 km drygt efter varmkört den.
Motor temp låg på drygt 50 grader och motor lampa / DET varning har inte lyst. Det jag kände innan den behaga haverera var att den huckra till och va lite slö.
För övrigt är den körd med för en vecka sedan i fjälls. Jag tycker den gick helt okej då förutom att det var vid ett tilfälle den hade lite svårt att få upp varvet till 8200rpm vid ett tillfälle.
Satt nån grön oring i spridar hålet på den skurna cylindern som ser skadad ut jämfört med den fräscha cylindern (se bild)
Teorier angående detta ?
Motorn Har Vforce3R, PAR topp 12.5 och BMP modifierade luftbox.
Motor temp låg på drygt 50 grader och motor lampa / DET varning har inte lyst. Det jag kände innan den behaga haverera var att den huckra till och va lite slö.
För övrigt är den körd med för en vecka sedan i fjälls. Jag tycker den gick helt okej då förutom att det var vid ett tilfälle den hade lite svårt att få upp varvet till 8200rpm vid ett tillfälle.
Satt nån grön oring i spridar hålet på den skurna cylindern som ser skadad ut jämfört med den fräscha cylindern (se bild)
Teorier angående detta ?
Motorn Har Vforce3R, PAR topp 12.5 och BMP modifierade luftbox.
Last edited: