SLP butik i NY

roBain

Välkänd medlem
18 nov 2009
444
1
16
Örnsköldsvik
Tjena.
Ska dra till New York i November och tänkte då höra med er om någon vet om SLP har någon butik där i närheten som man kan åka till och shoppa lös lite på? :)

Uppskattas gärna med adress eller liknande om någon vet eller orkar googla.. jag är så förbannat dålig på de så ja tänkte ja kollar med folket här först :)

Tack på förhand / roBain
 

roBain

Välkänd medlem
18 nov 2009
444
1
16
Örnsköldsvik
Har sjålv letat, sticker också till ny i november
okej, och du har inte heller hittat nått förstår jag?! Får hoppas att det finns någon fet jävla polaris butik där isånnafall som har lite SLP prylar hemma.. Sugen och shoppa lös lite nu när dollarn ligger i rätt bra kurs!
 

pof54

Välkänd medlem
7 mar 2008
126
0
16
Bor ni på hotell?? Skicka prylarna dit.. Brukar inte vara några problem, ring bara hotellet i förväg och medela att paket är på väg!! Jag har gjort så i 3år och aldrig haft problem:)

Tog bla hem en timbersled boggie/framvagn i resväskan(2 st iof) :)
 

roBain

Välkänd medlem
18 nov 2009
444
1
16
Örnsköldsvik
Nej har inte hittat något vettigt än,stället bcool skriver om kanske kan va nått....


När kommer du vara i NY?
Har inte heller hittat något ställe.. Skulle vilja ha en fet butik där dom säljer en jävla massa skoter prylar, verkar som att jag får leta vidare.

Jag kommer vara i NY mellan 19-25e tror jag, sen Washington mellan 26-29. Tror det ska vara så.. :p
Du då?
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
25e till 2a december

Låter sweet då kan du leta runt hela området runt NYC så vet jag var jag ska fara när jag kommer dit...haha..
 

roBain

Välkänd medlem
18 nov 2009
444
1
16
Örnsköldsvik
25e till 2a december

Låter sweet då kan du leta runt hela området runt NYC så vet jag var jag ska fara när jag kommer dit...haha..
hahaha jasså du tycker det.. Jag funderar nästan på om man ska beställa prylar o få dom skickad till hotellet.. sen skicka paket hem som gåva då slipper man förhoppningsvis tulla på skiten.
Men skulle vara roligt och få gå runt i en FEEEEEEEEEET jävla polaris butik och dra kortet på tamefan allt som finns :D