SLP PP på Phazer RTX

Snävan1

Semi PRO sledder
29 okt 2004
28
0
0
Strand
Hej
Har tänkt skaffa SLP PP skidor till min phazer men jag blir inte klok på vilka fästen som ska användas. Enligt den ebay-butiken jag skulle köpa av fanns det inga fästen till phazern men kollar jag på slp´s hemsida hittar jag det här fästet:
Saddle Bracket, 01-07 V-Max, Venture, Apex, Phazer(short track), Viper, RX-1, and RX Warrior, Black (35-321)

Funkar det till en 09 phazer? Nån som vet?

Snävan1

Semi PRO sledder
29 okt 2004
28
0
0
Strand
Tack, dom hade jag inte sett. Men det var ett paket med allt i ett jag hade hittat och jag tror det blev typ billigare än att köpa i delar. Men jag tror mer och mer på att fästet jag hittade kommer att passa. Det är förmodligen precis det fästet han säljer i blocket-annonsen.

boggen77

Välkänd medlem
29 sept 2007
526
0
16
Mora
Det spelar ingen roll vilka du köper, jag köpte ett par som suttit på en rev, enda jag behövde göra var att kapa bort en bricka med vinkelslipen.. Vill man göra det extra stark så svetsar du fast en bricka på utsidan av fästet men det tror jag inte behövs.. Kan ta en bild på fästet men jag tror du fattar vad jag menar ?

Snävan1

Semi PRO sledder
29 okt 2004
28
0
0
Strand
Det låter bra det, tror jag fattar ungefär hur du menar. Blir nog att beställa med det fästet jag tänkt och skulle det inte passa exakt får man helt enkelt modda lite :)
Tack för svaren.