1 1Q440 Välkänd medlem 24 sept 2009 126 0 6 Lycksele 3 jan 2010 #1 är ute efter ett par begagnade SLP powder pro skidor. Allt av intresse men dock ej svarta.de behöver inte vara i nyskick. har du ett par som du vill sälja så hör av dig. lägg gärna in en bild om du har.
är ute efter ett par begagnade SLP powder pro skidor. Allt av intresse men dock ej svarta.de behöver inte vara i nyskick. har du ett par som du vill sälja så hör av dig. lägg gärna in en bild om du har.
Nitroglycerine Välkänd medlem 20 sept 2008 190 0 6 Skellefteå 5 jan 2010 #2 1Q440 skrev: är ute efter ett par begagnade SLP powder pro skidor. Allt av intresse men dock ej svarta.de behöver inte vara i nyskick. har du ett par som du vill sälja så hör av dig. lägg gärna in en bild om du har. Click to expand... Då tycker jag du ska köpa mina Har ett par liggandes ett par vita slp pp, näst intill nyskick!
1Q440 skrev: är ute efter ett par begagnade SLP powder pro skidor. Allt av intresse men dock ej svarta.de behöver inte vara i nyskick. har du ett par som du vill sälja så hör av dig. lägg gärna in en bild om du har. Click to expand... Då tycker jag du ska köpa mina Har ett par liggandes ett par vita slp pp, näst intill nyskick!