en fråga till er som beställt nått kitt från slp stage 2 med vikter 0-3000ft får man med så man kan vikta själv vad som passar? tänkte det är lite skillad på 0-900 meter typ till pro rmk
slp håller ju ljudkraven enligt många låter den inte värre än orginalburken till pro rmk men vi får se vad som händer kanske köper alltNitar, om du inte redan har inhandlat så skulle jag rekommendera en tied sekundär istället om du inte redan har.
Jag pinade skiten ur en stage 2 med likadan maskin bestyckad med tied + vkit samt slp:s ställbara vikter.
Dessutom låter det inte lika illa.
haha ju mer ju bättreNog behövs de mer kräm för å få snurr på 3" paddlarna!
varför inte? det kittet jag menar har dom redan på slps hemsida till pro rmk axys så tänkte inte köpa till en äldre prorideLåter lite som att trådskaparen inte ska köpa det här kittet...
om jag märker det blir sämre så lär jag inte behålla det då en kompis har beställt en exakt lika dan så kommer prova o jämföra dom 2De som köper alla världens kit brukar ofta få backtrimmade skotrar.
Yes hört det jag medMed slp pipan på pro-ride så behöver man vikta på ca 2gram så nog funkar pipan...
Vad har det med saken att göra?Jag får också vikta på 2 gram när det blir 10 grader kallare.
Ja det är dyra hästar och det märks ingen superskillnad. Men skillnad gör det, märks mest när man monterar av grejorna och kör original igen.Att trimma med annat än turbo ger minde än temperaturskilnad på 15 grader.