Slutburk F7 med bra passform.

arcticcat_snopro

Aktiv medlem
16 nov 2007
54
0
1
Är sugen igen på en slutburk till f7:an men jag vill ha en av bra kvalite och med bra passform.. hade en slutburk tidigare men var mycket missnöjd med passformen..

Ge tips eller skicka pm om du har en till salu.
 

xcOOb

Välkänd medlem
25 feb 2007
1.032
1
16
Gävle
www.skogenracing.com
sök så hittar du flera trådar om burkar..
tikka.se har bra burkar.. men nästan alla dom där brukarna ser lika ut så vet inte vade du hade för burk som inte passformen va bra på..
sporttech burkarna sitter bra annars..
blackmagic också men dom där ser ju typ lika ut..
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
sök så hittar du flera trådar om burkar..
tikka.se har bra burkar.. men nästan alla dom där brukarna ser lika ut så vet inte vade du hade för burk som inte passformen va bra på..
sporttech burkarna sitter bra annars..
blackmagic också men dom där ser ju typ lika ut..
Speedtech menar du kanske?
 

arcticcat_snopro

Aktiv medlem
16 nov 2007
54
0
1
Men en tikka burk anser jag kostar alldeles för mycket, iaf ny för vad en burk ska kosta. Då kan jag lika gärna köpa pipor..
Det var just en speedtech jag hade, och det är just fastsättningen jag var missnöjd med dom nedre fästena var det bara det ena som var ungefär på rätt ställe och det fästet och båda dom övre saknades det ca 2cm för att fjädrarna skulle passa.. inga större problem men är det "fabriksprylar" ska det bara vara att byta rakt av..
 

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
Det är ju inte värt att byta till en tikka burk för över 3000:-
Den kanske är snyggare och (ger lite effekt?). Men absolut inte värd pengarna... min speedtech passar fint.
 

keda

Medlem
25 dec 2005
30
0
1
Sundsvall
Jag har en burk till salu som jag är riktigt nöjd med, du kan ju ringa om du är intresserad och vill ha bilder och pris. riktigt bra passform!!
MVH Torbjörn
070-2809195