Slutburk Phazer FX

TWallin

Aktiv medlem
17 mar 2008
88
0
6
hemma
Hallå.. ja tänkte köpa mig en phazer fx turbo och är lite sugen på att byta slutburk på den.. blir det nån skillnad med ljudet? ja tycker alla låter likadant:S

ca18det

Välkänd medlem
26 feb 2005
831
0
16
Sv: Phazer FX

Blir nog lite svårt med nått annat än den slutburk som monteras med turbon. Finns inte plats tyvärr.

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Självklart får man brutalare ljud på 4-takt också. Kolla bara på sporthojar som har effektljuddämpare!

ca18det

Välkänd medlem
26 feb 2005
831
0
16
Annan slutburk kan du ju klämma dit så länge maskin är standard. Med turbo monterad så är de rätt taskigt med utrymme där bak :)

Larsanboy

Välkänd medlem
23 jul 2008
128
0
6
Piteå
Jag var ute i vintras efter en slutburk till min phazer rtx. Kollade runt ett väldigt långt tag tills jag nästan hade bestämt mig för att beställa ett hauck system. Men ångrade mig pga det dyra priset. Köpte istället ett begagnat Leovince X3 från blocket som jag är VÄLDIGT nöjd med. tycker samma som du att många slutburkar låter nästan likadant. Men leovince X3 har ett väldigt specielt sound till phazern ;) rekomenderar starkt!

LindeMan

Välkänd medlem
4 aug 2007
804
0
16
hmm effektljuddämpare på 4t? MC har väl typ fyra till ett system och ingen ljuddämpare

Jag skulle vilja säga att jag är uppe i mc nästan varje dag å alla dom har ljuddämpare fast dom kör med 4-1 system