Slutburk till F7a

Falo33

Ny medlem
30 mar 2009
4
0
1
Hej tänkte köpa en slutburk till min F7a funderat på en speedtech burk, nån som vet nått om denna burk????

Falo33

Ny medlem
30 mar 2009
4
0
1
Ja jag har hört att den kan låta lit för mycket. Vad ska man ha för burk ist då?????

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
SLP har fina burkar.
Vet inte hur det är med MBRP, men har för mig att de låter rätt mycket.
Och TIKKA's birkar är inte alls att tänka på.

Gustaf87

Välkänd medlem
30 nov 2008
108
0
6
Örnsköldsvik
Jag har en speedtech burk, och visst låter dom men man märker inte av det så mycket då man kör då är det skönt bara. Står man på sidan så låter det riktigt mycket. Kul som fan att burka brevid polarna då man kör. Dom tycker inte det dock, haha

fUraX^

Medlem
29 nov 2008
22
0
1
Varberg, Älvdalen, Gällivare.
Det vill jag väl inte riktigt hålla med om, gällande TIKKA.
Har själv beställt det nya framtagna systemet från TIKKA Racing!
Citerar: PPC Mild Sound 2.0 slutburk till Arctic Cat.
-Det är något att tänka på om man vill åt en slutburk med dovt ljud som inte får granarna att skjuta skarpt!
Varför uppnå detta race skriket?
Du får väl köpa ett helt kit, det lönar sig inte med att slänga pengar på en slutburk som knappt gör någon större skillnad på ett orginalsystem!
Någonstans så kanske man också bör tänka "logiskt", d.v.s. Grannskapet/Runtom varande - djur som så väl människor?
Kolfiberslutburk 2400Gram!
Ska det vá så ska det vá ordentligt, inget trams!
http://www.hooperraceengines.com/Raceengines.html <3

boggy

Aktiv medlem
6 nov 2007
78
0
6
På min F7 satt det en Tikka Wildsound-slutburk förut och då lät den såhär : http://www.youtube.com/watch?v=-df3VvI1R2g
Men den levde om för mycket, folk bli bara irriterade.

Wildsoundslutburken är borta, och en Mildsound monterades istället, men den lever också om hyffsat mycket, så nu kör jag orginal!
Men ibland är det ju kul när det lever om lite :)
Går ju fort att skifta mellan burkarna..