Slydog powder hounds 8" till M800

gälk

Välkänd medlem
9 mar 2012
1.114
4
38
gve
Någon som testat på sin M800?
Vars får man tag på dom till bäst pris inkl USA.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Kekken

Välkänd medlem
9 mar 2007
421
0
16
Lycksele
Jag kör med 7" till min hcr. Dock en 11a. Fungerar rätt fint på den. Dock är dom så mjuka så man tror dom ska gå av närsomhelst.
Beställde från slydogskis.com då kan man ju kombinera färger och en massa så man får dom precis som man vill ha dom.

robin-_-

Välkänd medlem
22 nov 2004
853
5
18
36
körde med powderhound skidorna på min 09as M8 och har nu c&a pro mtx på min M800a och skulle välja c&a pro alla dagar i veckan iaf.

smaksak kanske men powderhound var jävligt mjuka, drog man dom i bågen åt sidan så vred dom sig jävligt mycket och sen tycker jag dom var livsfarlig vid skare.. kanske MTX också är? inte fått nån skare att prova dom i

Kekken

Välkänd medlem
9 mar 2007
421
0
16
Lycksele
Jag tycker om mina iaf. Men somsagt vid skare får man vara på sin vakt. Enda jag upplever är att dom inte är så aggresiva så när man börjar plåga på leden så vill de lätt fara raktfram tillslut. Finns mycket att läsa om dessa skidor på andra sidan pölen. Dock har 8" en annan köl än 7" har jag läst. Så dom kan nog vara bättre.

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
har inte testat dom på skotern ifråga men har bara gott och säga om powderhound på dom 4 skotrar jag haft dom på, har testat med c&a pro xtx , och slp pp och powderhounden har varit mitt val alla 4 ggr