Kan inte klicka på dem.. Utan måste tillverka de jag kan själv : ( = :(
Beretta Välkänd medlem 11 okt 2006 5.518 33 48 19 feb 2008 #1 Kan inte klicka på dem.. Utan måste tillverka de jag kan själv : ( =
E ejwbegysv 19 feb 2008 #2 Beretta skrev: Kan inte klicka på dem.. Utan måste tillverka de jag kan själv : ( = Click to expand... :eviltongue: :evil: Det kan bero på att du har stoppa javascript eller liknande i din webbläsare.. Testa att lägga till www.snowmobile.se som Tillförlitlig plats... I internet explorer : Verktyg - Internet Alternativ - Säkerhet - Klicka på tillförlitliga platser - Klicka på Platser och lägg till www.snowmobile.se Starta om webbläsaren och prova igen...
Beretta skrev: Kan inte klicka på dem.. Utan måste tillverka de jag kan själv : ( = Click to expand... :eviltongue: :evil: Det kan bero på att du har stoppa javascript eller liknande i din webbläsare.. Testa att lägga till www.snowmobile.se som Tillförlitlig plats... I internet explorer : Verktyg - Internet Alternativ - Säkerhet - Klicka på tillförlitliga platser - Klicka på Platser och lägg till www.snowmobile.se Starta om webbläsaren och prova igen...