Vi drar halv 8 här ifrån norsjö så vi är väl i bureå runt halv 9 - 9 då vi ska tanka å käka nån korv i skellefteå också Men sen blir det ju lite prat och så i väntan på att det blir lite ljusare ute så vi börjar väl köra runt halv 10-10 kanske
Jag var ute och körde och jag tyckte det faktiskt gick rätt bra att köra i Tierp. Visst man var ner i lingonriset rätt snabbt när man började svarva men det gick bättre än jag trodde.I norra uppland runt Tierp har vi ca 60 cm nu. Det har börjats köras en del på lederna. Dock är det väldigt blött på vissa håll men nu är det riktigt kallt och förhoppningsvis fryser det till där det är kört.
Var det du som kom förbi Fors med en vit Skidoo och stannade till vid Niklas? Jag satt och plogade när du for över vägen, tänkte höra med dig vart du åkt och om det var åkbart men du trodde säkert jag skulle skälla på dig att du åkte på vägen. ;-)Jag var ute och körde och jag tyckte det faktiskt gick rätt bra att köra i Tierp. Visst man var ner i lingonriset rätt snabbt när man började svarva men det gick bättre än jag trodde.