Jag har anat att det varit över metern här men man har inte kunnat säga det med säkerhet då det driver mycket här. Men nu är det bekräftat då! jag och grannen var ute på lite fastkörarturer och då märkte vi då att det var mycket snö.
Jag har anat att det varit över metern här men man har inte kunnat säga det med säkerhet då det driver mycket här. Men nu är det bekräftat då! jag och grannen var ute på lite fastkörarturer och då märkte vi då att det var mycket snö.
Jag bor 2 mil utanför härnösand, jag själv tror inte att vi har hela 132 cm snö kan ju mäta med tumstock imorrn och se hur djupt det är här hos mej!Är det någon som bor i Härnösand som kan ta kort på de 132cm snö som dom har enligt smhi?
Det är ju helt sjuk..
Jag mätte för nån vecka sedan hemma på gården. 116cm hade jag. Så det är inte omöjligt att det var 132 på sina ställen då jag har det väldigt blåsigt hemma hos mej. Nu har det dock sjunkit ihop en hel del, regnade i -4 igår också. Men föret är kanon nu!Är det någon som bor i Härnösand som kan ta kort på de 132cm snö som dom har enligt smhi?
Det är ju helt sjuk..
Tss... aldrig bra med plusgrader.Äntligen har det varit plusgrader i 2 dar så nu är det RUGGIGT fin botten på ca 60 cm så nu kan det gärna komma 1m puder !
Svartnäs/Ryssjön kanske kan va något...Söker mycket snö nära borlänge, tänkte åka någonstans imorgon och åka. Någon som har något tips?
Åk till mockfjärd. Åk sen upp mot Tansen och Tryssjön. Där på sina ställen är det riktigt mycket fina pudermyrar att leka på. Bra med snö där.Söker mycket snö nära borlänge, tänkte åka någonstans imorgon och åka. Någon som har något tips?