tjenare. har varit ut å sökt om dessa och förstått att det är en enorm problem skoter!! och många som skrivit om dessa och verkar kunna en del, det är svår att söka och hitta rätt.
den här var så här när jag köpte den så vet ej hur felet uppkom.
den surar alltså på låga varv, typ som om man hade en choke utdragen.
killen innan mig har varit på tps och skruvat utan att mäta, så det ska jag ställa in i morgon, antar att den står fel, men gick fett innan dess!
men undar över en annan sak? han blandar 2% olja i tanken, samt att sep oljeblandning är inkopplad, kan den sura pga de? eller blir den bara att ryka mkt då? alla säger så olika om detta!
sen sitter det original slutburk från en 440 kan ha nån inverkan?
sitter elsystem från f7. men saknar mätare så kan inte läsa av felkoder genom den heller... känns som de kan vara tempgivare som gett upp?
snälla kom med förslag!!
den här var så här när jag köpte den så vet ej hur felet uppkom.
den surar alltså på låga varv, typ som om man hade en choke utdragen.
killen innan mig har varit på tps och skruvat utan att mäta, så det ska jag ställa in i morgon, antar att den står fel, men gick fett innan dess!
men undar över en annan sak? han blandar 2% olja i tanken, samt att sep oljeblandning är inkopplad, kan den sura pga de? eller blir den bara att ryka mkt då? alla säger så olika om detta!
sen sitter det original slutburk från en 440 kan ha nån inverkan?
sitter elsystem från f7. men saknar mätare så kan inte läsa av felkoder genom den heller... känns som de kan vara tempgivare som gett upp?
snälla kom med förslag!!