Snowmobile

_wille_

Välkänd medlem
27 jan 2008
270
0
16
Stöde
Hejsan fattar inte riktigt snowmobile! Jag är ju medlem på forumet men måste man vara premenurant för att kunna logga in å läsa om det som är på första sidan när man gå in på snowmobile tex som idag om mattbyttet å de där å om jag trycker på läs mer så står det du måste logga in? fattar inte hjälp jag vill ju kunna läsa
 

pea

Välkänd medlem
1 jan 2000
238
0
16
Ja. Vissa delar av innehållet på snowmobile måste man vara prenumerant på nättidningen för att kunna se, t.ex. den där artikeln du nämner.
Info
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Man kan prenumerera på på papperstidningen och man kan prenumerera på nättidningen, eller både och. Så jaa det kostar pengar att läsa nättidningen, precis som att det kostar att läsa papperstidningen.
 

_wille_

Välkänd medlem
27 jan 2008
270
0
16
Stöde
Okej men en dag när jag var inloggad på forumet så trök jag på läs mer kom inte ihåg vad det var för artikel men då gick det iaf! jaja så viktigt är det inte att kunna läsa nättidning det roliga är ju forumet tycker jag
 

keihin

Välkänd medlem
31 dec 1999
2.778
0
36
40
Skellefteå
Vissa artiklar i nättidningen är gratis, andra kostar en liten slant.
De som kostar en slant håller samma "standard" som i papperstidningen, du får valuta för pengarna.
 

_wille_

Välkänd medlem
27 jan 2008
270
0
16
Stöde
oki! tycker ni man ska prenumerera på nättidningen eller vanliga funderar på att börja prenumerera ??
 

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
Tycker snowmobiles tidning är den bästa snöskotertidning vi har i Sverige :rock: har dock inte nätupplagan.
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Ni som har båda, vilken är bäst?? Papper eller nättidningen?? Hur ofta kommer det upp artiklar på nätet?