Har en riktigt fin snowsuit till salu, perfekt om du är less på att få in snö mellan täckbyxor och jacka.
Det är alltså en HMK Special OPS, den är använd kanske 5-10 gånger under förra säsongen, alltså nästan i nyskick. Varm och skön med många fickor, innerficka för telefon och hål för sladd till headset/hörlurar. Självklart vatten och vindtät.
Säljer den då det tyvärr inte blir någon skoteråkning kommande säsong Cry och jag behöver prioritera annat.
Om HMK Spec ops.
Bild på snowsuit/overall/1 piece , eller vad du nu vill kalla den.
Och såhär ser den ut när den sitter på någon.
Pris: 1800kr.
Jag köpte den för 4500 förra säsongen och den är som sagt knappt använd.
Finns i Örnsköldsvik för affär mellan fyra ögon, kan även skickas mot fraktkostnad (100kr) . Vid frakt sker betalning först via Swish.
Skicka ett PM vid intresse!
Ha'nä!
Det är alltså en HMK Special OPS, den är använd kanske 5-10 gånger under förra säsongen, alltså nästan i nyskick. Varm och skön med många fickor, innerficka för telefon och hål för sladd till headset/hörlurar. Självklart vatten och vindtät.
Säljer den då det tyvärr inte blir någon skoteråkning kommande säsong Cry och jag behöver prioritera annat.
Om HMK Spec ops.
- XR Performance Technology
- Laminated Soft Shell Material
- Windproof/Waterproof/Breathable
- Cascade Ballistic™ and Cordura® Material
- Fully Taped Seams
- Layered Waterproof Seat
- AquaGuard™ Waterproof Zippers
- Underarm Ventilation
- Detachable, Fully Articulated Hood
- Boot Cut
Bild på snowsuit/overall/1 piece , eller vad du nu vill kalla den.
Och såhär ser den ut när den sitter på någon.
Pris: 1800kr.
Jag köpte den för 4500 förra säsongen och den är som sagt knappt använd.
Finns i Örnsköldsvik för affär mellan fyra ögon, kan även skickas mot fraktkostnad (100kr) . Vid frakt sker betalning först via Swish.
Skicka ett PM vid intresse!
Ha'nä!