Sommaren suger.

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Ok nu har jag badat,solat, grillat och druckit för mycket sprit under sköna sommarkvällar men nu är det nog!

Kära vinter jag saknar dig av hela mitt hjärta var är du?
// Vilsen själ.

[video=youtube;T_5DfR7X3zU]http://www.youtube.com/watch?v=T_5DfR7X3zU[/video]
 

StefanR

Välkänd medlem
16 dec 2007
484
0
16
Nu vet ja inte vem här på forumet som har det som undertext men sant är det.

"Sommaren är ingen årstid utan en återkommande naturkatastrof"

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Nu vet ja inte vem här på forumet som har det som undertext men sant är det.

"Sommaren är ingen årstid utan en återkommande naturkatastrof"

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Metso om jag inte missioner mig ;)
 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Klockren film som träffar mitt i prick! Håller på och bli galen här. Den enda trösten är väl att årets filmer börjar komma ut under augusti så man har något nytt att kolla på i väntan...
 

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Ja, klaga ni. Själv sitter jag i 35gradig värme och svettas, har gjort i två veckor och ska göra i 1,5 vecka till.. Tro nu inte att detta är mitt påhitt då jag anser det vara åtminstone 45 grader för varmt... men tydligen ska frugan ha ett ord med i gamet också. Hur som helst så är vintern mycket väl mött.....
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Skön rulle, var och köpte mig ett par nya skidor idag bara för att få en ursäkt att spendera lite tid med min käraste.

3 månader/90dagar/12 veckor till november, men då kommer väl första snön i vanlig tur i mitten på december :(
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Förstår att det känns trist när pengarna bara räcker till en hobby. På sommaren går det annars fint att nyttja sommarbilarna och båten samt fiska och göra annat. Dock kostar sommaren mer i bränsle och annat för båtar dricker mer än en polaris.
 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Förstår att det känns trist när pengarna bara räcker till en hobby. På sommaren går det annars fint att nyttja sommarbilarna och båten samt fiska och göra annat. Dock kostar sommaren mer i bränsle och annat för båtar dricker mer än en polaris.
Inget problem med det, har nog med hobbies och leksaker för att tiden inte ska räcka till även på sommaren. Men det finns inget som är så roligt som snöskoter. Hur kul det än är att dra stor fisk, åka fort med båt, njuta på nån flybridge eller leka med vattenskotern så når det inte upp till glädjen med snöskoter. Räcker med sommar nu, ro hit med snö och min nya skoter! :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

fsamuelsson

Välkänd medlem
15 nov 2010
668
0
16
Jörn
vilken skön video, precis så är det ju, tur man har en underbar dotter som sparat en fryspåse med snö i frysen till pappa som han kan ha på sommaren och åka skoter på :nuts:.