Speedtech slutburk

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Har köpt och satt på en speedtech slutburk..funkar kanon.. Men efter jag satt på den och kört några repor så är stiften vita.. nån som har erfarenhet av vilka munstycken jag ska byta till.. kör mest kring kusten,, samt några turer till fjällen

Mvh jocke

Supersport

Välkänd medlem
12 mar 2005
180
0
6
byt up ett hack om vi säger att du har 400 så sätt ditt 410 gjorde jag och det blev kanon!! men det kan vara olika munstycken på varje sida så det är bäst du kollar innan du köper några.

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
har tyvärr inte skotern hemma i mitt garage..tänkte köpa munstycken före och sen åka till den och meka.. vet du vad som sitter original på denna maskin? //jocke

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Alla skotrar ät ju enskilda individer så bara för att det blir kanon bra på en skoter betyder inte det att alla skotrar av samma modell blir bra på samma sätt. Ett hett tips är ju att prova ett steg större men finns ju ingen garanti för det, kanske krävs två steg på din, vem vet.

Men måste nästan vara övertydlig med sådant numer när det går som vissa trådar gått.
Det bästa är att skriva att "min" skoter blev bra av det, omöjligt att säga om din blir det, men sannorlikheten är kanske stor.