Stora Julgranstråden

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Min enorma gran har tagit plats på rummet. Den stora kommer in den 23:e.

Hardcore Facenbookande :cheesy:

 

Magoos

Aktiv medlem
15 feb 2007
92
0
6
Kiruna
man undrar ju också vad grannen tycker om det där :D om det är avundsjuka eller ren illska för att han har svårt att somna på kvällarna xD blinkblinkblink :)
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Det var några som hade gjort likadant och hade en radiokanal där dom streamade musiken och som då spelades i takt med huset. Bilar som körde förbi/stannade kunde slå över till radiokanalen och lyssna på musiken medans dom såg på.
Dom har faktiskt en tävling i USA där dom ska vara värst på just julbelysning :)
Såg detta på ett program på TV förra året, tror dom sa att deras elräkning var 6 siffrigt.. I DOLLAR!
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
hahaha Xd pyntandet värkade fokusera på nedredelen XDXD jävla gull unge lillsystern din e XD
haha, ja hon e ju inte lång, enda jag fick he på den va stjärnan.. jo hon e rätt gullig, hon slår till och med in sina egna böcker som julklappar och som vi bruka läsa åt henne på kvällarna så..:stupid:
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
Antar att kameran visar helt fel datum ;)
haha, tack för att du påminde mej. ja det gör den och jag har försökt ändra men det enda man kan ändra är om det ska va på eller inte :Cry: men ska väl ta mig en sväng i instruktionsboken förr eller senare..