Den är nog som bäst för "garagekörning", och jag kan tänka mig att den blir lite lättare att få upp på en skida vid mindre teknisk körning. Så det är väll som de flesta eftermarknads grejor, passar bra för vissa och värdelöst för andra.
Vet inte riktigt vad jag menarFråga dock.
Hur menar du med att det skulle vara lättre vid mindre teknisk åkning men sämre då det blir brant och jävligt? Går maskinen ikull enkelt om det är långsamt tempo och jag inte behöver anstränga mig skulle det då magiskt ändras för att det går fortare och jag måste vara mera aktiv? Låter mycket konstigt.
Menar Asker att det är så att maskinen är så pass lättkörd att när det börjar gå snabbare och jag blir mera aktiv så kanske den svarar för bra på "input" när jag rör mig? Det låter mera troligt.
Har gjort det omvända, gått från Summit till Pro, och just stabiliteten och det förlåtande uppträdandet märks, till Polarisens fördel.Har två kompisar som gått från pro rmk till skidoos och det jag ser i deras körning är att det blir inte lika stabilt, blir mer flax och oönskade manövrar eller hur man ska säga, man hamnar inte riktigt dit man tänkt om man säger så
Och inte billig !
Vet inte riktigt vad jag menar
Men det känns som det inte är en fördel att boggien ger vika lite när det är riktigt brant och man ska hålla kvar skotern i en linje. Dessutom hamnar fotstegen och buken närmare marken om boggien vrider sig, vilket gör att man får ännu mindre tryck i mattan.
Med mindre teknisk körning menar jag myrsurf eller när det är lite hårdare före (även om hårdföre kan vara jäkligt teknisk också)
Har två kompisar som gått från pro rmk till skidoos och det jag ser i deras körning är att det blir inte lika stabilt, blir mer flax och oönskade manövrar eller hur man ska säga, man hamnar inte riktigt dit man tänkt om man säger så