summit 800 ! xp!

4 jan 2010
10
0
1
undrar om någon vet hur jag ska göra för att kunna byta matta på min summit 800 2010 och den är ju 414 men vill ha en matta utan hål i mitten på mattan, någon som vet hur ja gska göra , om det finns nån matta till delningen som är eller måste jag byta till 2,52" delning och då undrar jag om det finns drivhjul som är 2,52 och passa på orginal drivaxel eller måste jag byta drivaxel också? och vars finns alla grejjer?

Återfallet

Välkänd medlem
6 sept 2008
828
1
16
61
kiruna
undrar om någon vet hur jag ska göra för att kunna byta matta på min summit 800 2010 och den är ju 414 men vill ha en matta utan hål i mitten på mattan, någon som vet hur ja gska göra , om det finns nån matta till delningen som är eller måste jag byta till 2,52" delning och då undrar jag om det finns drivhjul som är 2,52 och passa på orginal drivaxel eller måste jag byta drivaxel också? och vars finns alla grejjer?
Finns säkert här: http://www.tracksusa.com/

E

ejwbegysv

Ja som sagt så går det ej att köra på vatten/vattendrag med hålade mattor... iaf inte summit...

har varit nära att sänka mina skotrar flera gånger..

4 jan 2010
10
0
1
ja jag säger lika som förra! jag ägde en summit 800 -09 förra året å den sänkte jag 2ggr och jag hade inte tänkt göra det med denna , i år har jag en summit 800 hillclimb och en summit 800 x båda 2010 den ena är tänkt att min tjej ska köra, men den fanns matta att köpa hos min ÅF men inte till den som är 414 . och den som inte testat en summit xp på vatten ska nog göra det tycker jag då vill nog ni också byta matta