M Mattssonnnnn Medlem 17 dec 2008 8 0 1 18 dec 2008 #1 Tänkte bara fråga lite smått om det är något som brukar krångla eller gå sönder på summit xrs, och isf, vad man ska göra för att slippa dessa problem?
Tänkte bara fråga lite smått om det är något som brukar krångla eller gå sönder på summit xrs, och isf, vad man ska göra för att slippa dessa problem?
S SummitSteven Välkänd medlem 23 okt 2006 260 0 16 Jokkmokk www.MotorFist.se 18 dec 2008 #2 jag har inte stött på några som helst problem med min förutom att startmotorn pajade iförrgår, men elstarten sitter ju inte orginalt så..
jag har inte stött på några som helst problem med min förutom att startmotorn pajade iförrgår, men elstarten sitter ju inte orginalt så..
M Mattssonnnnn Medlem 17 dec 2008 8 0 1 18 dec 2008 #3 Ok, men har hört att det varit krångel med variatorerna. Att den käkat mkt rem o så. Det har inte varit något sånt för dig?
Ok, men har hört att det varit krångel med variatorerna. Att den käkat mkt rem o så. Det har inte varit något sånt för dig?
Jeens_ Välkänd medlem 4 nov 2007 1.136 2 38 Luleå 18 dec 2008 #4 Har för mig att många har fått dreva ner dom typ 2 kugg pga. att dom va rätt hungriga på remmar?