surnar!!

someone

Välkänd medlem
16 nov 2006
265
0
16
hej har en arctic cat cougar med -93 som jag tycker att den går dåligt för att när jag står still och den är varm och trycker på fullgas så bluddrar den bara och då måste jag börja mjukt innan jag kan gasa på rejält! men om jag står i lössnö och trycker fullt händer inget då heller!!!den har hållit på så här i ca 1.5 år nuu! :( är det något med förgasarna?? eller nåågot annat?

LOCAL-RIDER

Välkänd medlem
29 okt 2006
210
0
16
LAPPLAND
joo det är säkert förgasarn hadde samma problem med jagen munstyckerna ska du okså kolla och se till attt rengjöra förgasarn lika bra attt gjöra allting när man likas holler på:)

someone

Välkänd medlem
16 nov 2006
265
0
16
okej men det har jag redan gjort en gång och den gick bra i cirka en timma!ska man göra det igen eller! ps du har ingen jag karlman

LOCAL-RIDER

Välkänd medlem
29 okt 2006
210
0
16
LAPPLAND
japp det har jag haft en gång i tiden men då är det skit i ledningarna eller tanken som gjör att det blir så. det ända du kan gö är att tumma tanken spola och tvätta ur den och byta bränsle slangar. vet ej om det sitter nån bränsle pump på den men det ska den då ha där kan okcå felet sitta så du får ta och skruv sönder men akta dig för allt skit som finns i den och ett tips skruva där du hittar åt sakerna sen för en del saker är så satans små

p,s, ring om du behöver hjälp är hemma hela helga:)