J Jonte Aktiv medlem 1 jan 2000 72 0 6 1 apr 2003 #1 Ang notisen på SLs startsida. Det låter mycket intressant och jag anmäler mig genast som testpilot ;o) Finns det några bilder, nåt på nätet om denna maskin? Grymt sugen....
Ang notisen på SLs startsida. Det låter mycket intressant och jag anmäler mig genast som testpilot ;o) Finns det några bilder, nåt på nätet om denna maskin? Grymt sugen....
M Magnus1 Semi PRO sledder 1 jan 2000 71 0 0 1 apr 2003 #5 hah jag gick ju faktiskt nästan på den, sen tänkte jag efter , thunderstrike vilket töntigt namn på en skoter
hah jag gick ju faktiskt nästan på den, sen tänkte jag efter , thunderstrike vilket töntigt namn på en skoter
J Jonte Aktiv medlem 1 jan 2000 72 0 6 1 apr 2003 #8 [Uppdaterat: Senast editerat den 01-Apr-03 kl 05:56 PM (CET)]Shit, jag som är fullt påklädd med hjälm och allt och bara väntar på min svenska kolfiberraket, och så är det bara ett skämt...fan att ingen hakade på!x(
[Uppdaterat: Senast editerat den 01-Apr-03 kl 05:56 PM (CET)]Shit, jag som är fullt påklädd med hjälm och allt och bara väntar på min svenska kolfiberraket, och så är det bara ett skämt...fan att ingen hakade på!x(