Hur långt är ett snöre? nämen, är sjukt svårt att säga vad sx:en drar då man ej har någon mätare eller dylikt på den. Men för mig drar den 1 tank per dag minst när man leker (40 L ) men blandat drar den nog allt mellan 2-5 liter milen. Jag har en sx med 800 i till salu
Kan tyvärr inte säga så mycket då det sitter en 800a i min och hann ej köra särskilt mycke med orginal motor. Men med 600 bör du ligga på 420-450 i huvudmunstycke och 40-50 i lågfartsmunstycke, Dessa är ganska fetbestyckade oftast.
Nej det är nog med 600 motorn. Kanske även 800 motorn också, men en SX är en bränsleslukare. Kollade i Snocross och Cross countryn's manual och där stod det 430 och 50, som du sa.
Min drog 2L milen ungefär med dubbelrör osv, med singelrör drar dom lite mer.
Men allt är ju relativt, beror ju på hur tungt de går och hur mycke du måste gasa.
Min drar inte särskilt mycke jämfört med andra skotrar jag har haft rs,iqr, rr osv. Tror jag ligger runt 2-3L milen blandad körning. Har inte pillat på en skruv under hela säsongen
Min drar cirka 2-5 liter milen, men det är som de andra har sagt fruktansvärt olika. Lek Burandt och håll full gas i pudret (förutsatt att du på något magiskt sätt inte fastnar) så drar den riktigt mycket. Men SXen är ju en crossmaskin också, går hårt, drar mycket!