haha, jag fattar inte... varför ska skidoo ägarna racka ner så mkt på yamaha hela tiden?..
finns det nån som helst anledning egentligen?.. det går väl som det går, oavsett hur mkt olyckskorparna kraxar.
var och en har valt sin skoter utifrån budget, intresse, individuella val och användningsområde.
det är väl ingen ide att snacka skit om nåt märke, för alla går väl mer eller mindre bra på banan annars hade dom inte kört i den klassen.
bra att yama satsar, bättre än att stå brevid och göra tv reklam istället.
var glad att dom satsar, annars hade sporten tappat sponsorer, åskådare, förare och i slutändan kvalitet, mångfald är det som är viktigt.
sen vem som vinner, det kan man juh hejja på och tycka att vissa saker är mer eller mindre bra... men att stå och hacka på samma saker hela tiden det hjälper juh inte forum nivån direkt.
dessutom har jag alltid haft skidoo, sålde min rev så sent som för 1.5 månad sen, en kanonskoter, men yamaha är inte kattskit det heller kan jag lova... och vad gäller nytron så får väl den som lever se hur det utvecklar sig både på banan och vanliga marknaden till nästa år.
trevlig helg.