Thords motorservice..? Kontakt info..?

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Tjena,

Ringde TMS idag för o beställa lite delar tänkte jag. Men hamna med en receptionnist i andra änden av luren..
Och är det något jag ogillar är det att göra affärer över telefon med folk som inte vet vad det är de säljer.. :rolleyes: (inget illa menat)

Så jag bad snällt att jag återkommer när jag fick reda på att de hade delar jag troligtvis sökte, ringde upp senare o samma person svarade..
Själv har man inte mage till o säga att man vill prata med någon som har mer koll!
Utan tänkte höra med någon här ifall det finns något nummer så man kan snacka med någon mek, eller kanske thord själv?

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Vad var numret du ringde till? Jag har kvar ett nummer sen jag beställde grejer av han och då var det nästan alltid han som svara, om inte så fick man vänta max en minut så kom han.

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Har ringt dit säkert 20ggr och 18 av dom har damen (som jag antar du också pratat med svarat)

Hon jobbar i kassan/receptionen så du ska nästan ha tur om du får någon annan att svara

Fråga bara om du får prata med någon på verkstaden det har jag gjort en massa gånger

Men är det bara reservdelar du söker så har hon bra koll, hon har stått i den där kassan sen jag brukade åka runt på skoterns dag i Boden och det är säkert 15 år sedan

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.213
1.046
113
Stora Blåsjön
Jag ringde dit idag och damen svarade, fick nästan direkt prata med någon annan när hon hörde att det var beg delar jag ville ha. Och ja jag har redan köpt fox floatarna :)

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Jag ringde dit idag och damen svarade, fick nästan direkt prata med någon annan när hon hörde att det var beg delar jag ville ha. Och ja jag har redan köpt fox floatarna :)
Din lilla jävel ;)

Okej.. Ska göra ett nytt försök o få be o snacka med thord lr stefan då!
Nej det är inte modell specifika saker jag ska ha, utan ska även ha lite mer fakta på sakerna.