D Dronken Aktiv medlem 28 okt 2004 50 0 1 Umeå 28 okt 2004 #1 Nu har polarn köpt en F7:a & skryter om hur lätt han skall köra i från mig i vinter,hehe. Vilken tror ni är den snabbaste Thundercaten med blackmagic variatorkit eller F7:an Kan de vara så att jag måste trimma nu .
Nu har polarn köpt en F7:a & skryter om hur lätt han skall köra i från mig i vinter,hehe. Vilken tror ni är den snabbaste Thundercaten med blackmagic variatorkit eller F7:an Kan de vara så att jag måste trimma nu .
T the trasher Välkänd medlem 1 jan 2000 226 0 16 28 okt 2004 #2 nej tror han tar dig möjligtvis i acc men 170hk trippel är svårslagen i farter över 150km/h
E Ej medlem/Inloggad 2 nov 2004 #3 gamkissen den där gamkissen kan du glömma att du har nån chans med
HELLCAT Välkänd medlem 17 okt 2004 136 0 6 Piteå www.retroskoter.com 6 nov 2004 #4 Risken är nog att du får pisk i starten men sen ska det nog inte vara några problem tror jag..=) ska själv testa med min 900 mot en kaxig polares F7a så vi får väll se hur det går
Risken är nog att du får pisk i starten men sen ska det nog inte vara några problem tror jag..=) ska själv testa med min 900 mot en kaxig polares F7a så vi får väll se hur det går
S _Svante_ Aktiv medlem 8 nov 2004 56 0 1 9 nov 2004 #5 Har hört att F7orna går som ett skållat. Har dock aldrig kört någon. Jag håller däremot på T-kissen då jag ev, åker och hämtar en 1000 i helgen /Svante.
Har hört att F7orna går som ett skållat. Har dock aldrig kört någon. Jag håller däremot på T-kissen då jag ev, åker och hämtar en 1000 i helgen /Svante.
S _Svante_ Aktiv medlem 8 nov 2004 56 0 1 9 nov 2004 #6 BTW Hellcat.. Såg din hemsida.. Bra val av bil och skoter Kör själv Corvette SC och kört Arctic i några år.. /Svante.
BTW Hellcat.. Såg din hemsida.. Bra val av bil och skoter Kör själv Corvette SC och kört Arctic i några år.. /Svante.
HELLCAT Välkänd medlem 17 okt 2004 136 0 6 Piteå www.retroskoter.com 10 nov 2004 #7 _Svante_ skrev: BTW Hellcat.. Såg din hemsida.. Bra val av bil och skoter Kör själv Corvette SC och kört Arctic i några år.. /Svante. Click to expand... ------------------------------------- Tackar...det sitter ju en corvette C5 motor i min bil =) Corvette SC ?? SC vad är det? har du nån hemsida man kan kika på?
_Svante_ skrev: BTW Hellcat.. Såg din hemsida.. Bra val av bil och skoter Kör själv Corvette SC och kört Arctic i några år.. /Svante. Click to expand... ------------------------------------- Tackar...det sitter ju en corvette C5 motor i min bil =) Corvette SC ?? SC vad är det? har du nån hemsida man kan kika på?
S _Svante_ Aktiv medlem 8 nov 2004 56 0 1 10 nov 2004 #8 Tjena. Hehe lite skumt skrivet kanske, nä det är en 383cui jag byggt med Procharger kompressor. Sc= SuperCharged. Har tyvärr ingen hemsida. Och det går inte att skicka bilder här på forumet heller. /Svante.
Tjena. Hehe lite skumt skrivet kanske, nä det är en 383cui jag byggt med Procharger kompressor. Sc= SuperCharged. Har tyvärr ingen hemsida. Och det går inte att skicka bilder här på forumet heller. /Svante.
H Helajten Medlem 12 okt 2004 22 0 1 Boden 21 nov 2004 #9 ja han ska väl först köra in f7'an sen kan han börja snacka, men tror han pissar på dig i starten men sen tror inte jag att han kommer ha någon chans.
ja han ska väl först köra in f7'an sen kan han börja snacka, men tror han pissar på dig i starten men sen tror inte jag att han kommer ha någon chans.
Dr_Stein Välkänd medlem 1 jan 2000 418 0 16 Luleå 27 nov 2004 #10 Jag körde första turen med min F7 i förrgår och det var en del att trycka på med