S sidekrans Medlem 28 okt 2012 28 1 3 Örnsköldsvik 17 mar 2017 #1 Behöver ev. hona några Nikasilcylindrar till en sx Viper 700. Nån som känner till nån bra och prisvärd verkstad i/omkring Örnsköldsvik? /Niclas
Behöver ev. hona några Nikasilcylindrar till en sx Viper 700. Nån som känner till nån bra och prisvärd verkstad i/omkring Örnsköldsvik? /Niclas
k-len Välkänd medlem 12 jul 2005 8.891 38 48 36 mellansel www.skoterlon.nu 18 mar 2017 #2 Kan jag fixa om de skulle behövas. Annars rekommenderar jag övik marina, de är enda verkstaden i stan som (mig veterligt) har korrekta honingsverktyg för 2t.
Kan jag fixa om de skulle behövas. Annars rekommenderar jag övik marina, de är enda verkstaden i stan som (mig veterligt) har korrekta honingsverktyg för 2t.
S sidekrans Medlem 28 okt 2012 28 1 3 Örnsköldsvik 18 mar 2017 #3 k-len skrev: Kan jag fixa om de skulle behövas. Annars rekommenderar jag övik marina, de är enda verkstaden i stan som (mig veterligt) har korrekta honingsverktyg för 2t. Click to expand... Tackar. Övik marina är den enda jag kände till också.
k-len skrev: Kan jag fixa om de skulle behövas. Annars rekommenderar jag övik marina, de är enda verkstaden i stan som (mig veterligt) har korrekta honingsverktyg för 2t. Click to expand... Tackar. Övik marina är den enda jag kände till också.
K kajj Medlem 7 aug 2015 5 0 1 Örnsköldsvik 21 mar 2017 #4 Lånar tråden lite något tips på vart man kan lämna in en cylinder på reparation i närheten? Finns det eller måste man skicka iväg till någon firma?
Lånar tråden lite något tips på vart man kan lämna in en cylinder på reparation i närheten? Finns det eller måste man skicka iväg till någon firma?