Tjufritt Web TV

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Lite kritik kan du väl tåla? :)

Positivt:
Klippen
Din engelska! Svenskar som talar engelska är bäst :D
skotrarna

Negativt:
Musiken, lite för seg!
För mycket "Slowmotion"

Det är nog det enda jag har att "klaga" och berömma :)
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Riktigt skön sida, och en skön film att kolla på! :)
Musiken var duktigt fin tyckte jag, och bra åkning!

Sen att det till stordelen är Polaris gör ju inte saken sämre! hehe
 

tom_20

Välkänd medlem
17 aug 2007
336
0
16
Nyköping
Härlig sida :D Sitter o kollar på en film nu :) Men man bli alltid lika förbannad o avis när man ser sånt!!! Måste fan också flytta uppåt i landet så man också kan åka sådär!!
 

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
Bra film, men hm.. lite för seg kanske? Ni hade ju ett par grymma klipp med IQ;n , lägg till lite mer fart i både film och musik så tror jag nästa film blir ännu bättre ! :)
 

Bazooka

Välkänd medlem
23 feb 2009
120
0
16
Strömsund, Storumans kom.
Fullständigt värdelös musik ju :( Enda låtarna som jag kände passade var dom med Mustasch, resten var bara menlös jag-vet-inte-vad som jag inte förstår vad den hade i den här videon att göra. Bra filmade klipp men det var påtok för mycket slowmotion (speciellt en av sekvenserna när någon kör uppför sidan av ett fjäll känns som den tar en hel evighet). Behövs mycket mer fart och fläkt därför att känslan i klippen då skulle förmedlas så mycket bättre. Dessutom gillas det inte att ljudet från snöskotrarna till stor del klipps bort :(

Missförstå mig rätt. Uppskattar alltid när folk tar sig tid att filma sina eskapader på snöskoter men när man pajjar allt med att lägga in smörig syntmusik och konstig tysk "metal" (vettetusan vad man ska kalla det) så är det en rejäl "buzzkill". :/
 

Sir Drink ALot

Aktiv medlem
22 dec 2007
64
0
6
Undersåker
Jag har lyssnat på folket och hoppas att ni fortsätter å tittar. Ska nästa vecka (hoppas jag) börja med avsnitt 2.
Jag har tagit upp det förut och det där med musik är till och börja med personligt tycke så det kommer jag inte att kommentera. Dock så är det så att hitta musik som man får använda sig av är riktigt svårt. Därför blir det lite udda musik ibland. Vem som helst kan ju ladda ner en kool metallica låt och stoppa in i en film. Men när man börjar få med seriösa sponsorer så vill dom inte bli indragna i copyrights twister. Därför så.... prixis, man får inte alltid vad man vill.

Något som är säkert är att varje avsnitt kommer vara ganska olikt tidigare. Så gillar man inte ett så kan nästa vara helt ok.