trimm hjälp?!

S

Sxr 600 -02

Hej, ja söker lite trimm hjälp till min SXR 600 -02!

vill inte köpa trippel pipor, men finns det ingen enkel trimm pipa till dem?

den e nerdrevad samt variator kittad!

S

SXR 600 -02

SkoterMannen skrev:
varför inte triple då?
Nej, pengar$$$... sen sitter det en stryp pipa orginal på dom( så vitt ja vet )

så en enkel pipa skulle nog ge några hästar till! så de räcker

kollat runt lite nu åxå... reedspacer (vet ej va de e?), v-force (hette nått?), bestycka om! (hjälpte, hörde jag?)

vill gärna veta lite vad de e:p sen ge mej tips på sidor!? OBS. Svenska återförsäljare, inge tillverkare

vette89

Välkänd medlem
7 jan 2006
245
0
16
Sundsvall
Jag har nyss köpt min 600 och har inga tips på trimm. Men jag har för mig att jag läst här på forumet att pipor inte ger så mycket på en 600. Men det kanske var på en tvåcylindrig? Använd sökfunktionen så hittar du nog något.

Behöver du verkligen trimma, förresten? Ofta ger trimmet mycket lite i skillnad på körglädjen, men gör enorma kratrar i plånboken. Bättre köpa lite större motor direkt. Tycker min går skitbra. Så gott som lika bra som min 700 i alla fall!

Razze.sxr

Medlem
27 apr 2006
12
0
1
Åre
hmm...

vette89 skrev:
Jag har nyss köpt min 600 och har inga tips på trimm. Men jag har för mig att jag läst här på forumet att pipor inte ger så mycket på en 600. Men det kanske var på en tvåcylindrig? Använd sökfunktionen så hittar du nog något.

Behöver du verkligen trimma, förresten? Ofta ger trimmet mycket lite i skillnad på körglädjen, men gör enorma kratrar i plånboken. Bättre köpa lite större motor direkt. Tycker min går skitbra. Så gott som lika bra som min 700 i alla fall!
men ja är inte riktigt ute efter de mästa hästarna:p utan mer få den å gå bättre! ( inte för den går direkt dålgt) men allt går å få bättre! den e lite "blöddrig" från dragläge till 6000 varv! 0-20 km/h! sen å få den start snabbare i låga registret!