tror ni mattan håller?

drauget

Medlem
24 sept 2006
16
0
1
bäckhammar
har en machz 97 med lite taskig matta, många kammar fattas på sidorna men annars är den hel, har börjat fransa upp sig lite. tror ni den håller i vinter eller är de bäst och införskaffa en bättre för och vara på säkra sidan?
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
En eller ett par bilder på i alla fall de värsta ställena på mattan vore fint, svårt att säga utan att se något.
 

i HATE phazer

Välkänd medlem
det tror ja har en på min phazer 2 som ingen av kammarna är kvar på nästan man ser små trådar som sticker ut på kanterna och plastremsorna på sidan dock kan din mach 1 ha lite mer krut än min. det är mycke roligare med fräsh matta å en beg kostar inte mycke inte äns hk matta.
 

drauget

Medlem
24 sept 2006
16
0
1
bäckhammar
precis så ser min ochså ut, men funderar på att inhandla en fräsh begangnad så de finns en på lager iallafall, säsongen är kort här i värmland så inget får komma ivägen.
 

i HATE phazer

Välkänd medlem
om ja hadde varit i din skoteroverall så skulle jag köpt en beg matta 25-32 typ dom kostar bara 1000 kr beg på blocket och du har som jag kort skoter säsong då vill man nästan inte kosta på en ny matta när man kan få en nästan lika fin för under halva priset:D