Turbosats till NYTRO R-TX

momax

Medlem
10 mar 2010
6
0
1
Vem säljer bästa turbosatserna till YAMAHA NYTRO R-TX Crossover årsm.09 i Norrbotten.

inkl montering. häsn a

ola

Välkänd medlem
1 jan 2000
222
0
16
Ntc data och fritid i Arvidsjaur säljer och monterar MCX grejor. Dom verkar seriösa!

Triple800

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.845
5
38
41
Boden
Tikka har väl ev. nå antingen kompressor eller turbo. Kolla in på deras sida också vad som finns.

Wazabi

Välkänd medlem
29 mar 2008
326
0
16
Piteå
Som personen ovan så rekommenderar även jag NTC Data Fritid i Arvidsjaur...Kittet kostar det samma där 39.900kr + mont 8,000kr sen även variator kalibrering.
Och det är där den stora grejjen händer, enligt oerhört många som kör turbo ( inte jag änn :p ) så med McXpress egna variator kitt gjort för turbo så äter den tydligen remmar.
NTC har dock laborerat massor i just variator setup för turbo nytros ( de kör själv turbo nytros ) och verkar ha fått iordning en riktigt bra setup.

www.ntcfritid.se för vidare info.

Hoppas det hjälpte lite!

momax

Medlem
10 mar 2010
6
0
1
Hej på er,kom in efter en tuff skoterdag, ser att det kommit svar på min fråga ,tack för det,ringde killen som skall ha kittet ,han ville ha 240hp +variatoranpassning ,skickade mail till mc-express i går men har ej fått svar ännu ,skall göra en förfrågan även till ntcfritid , man vill ju att allt blir komplett vid första monteringen och troligen tar väl ett såndant jobb ett par arbetsdagar då jag ser att man måste riva så mycket i maskin. Tack grabbar än en gång vilken snabb genväg till fakta ett sådant här forum är.