Sådärja. Nu har jag fått en massa tomma skivor och därmed måste jag fylla dem.
Så därför gör vi en skiva tillsammans.
REGLER
Det är musik det gäller här, inget annat.
Du får endast bidra med en låt, både per inlägg och i hela tråden, undantag kan göras om få postar så att inte tråden självdör innan skivan är klar.
Ditt inlägg får endast skrivas som "Låtnummer - Artist - Låtnamn".
Enbart 18 låtar får postas. Efter det avslutar vi postandet av ny musik och kan istället diskutera det som redan blivit postat.
Exempel
Första personen skriver sitt inlägg:
1. Artist - låtnamn
Andra personen skriver sitt inlägg:
2. Artist - låtnamn
Sen när vi kommit upp i 18 låtar så skriver någon, jag troligtvis, en sammanfattad låtlista och resten av tråden kan nyttjas till att diskutera låtarna eller gå helt åt h'elvete offtopic om ni så vill.
Om nu det här experimentet faller väl ut så får vi en skiva med riktigt bra och varierad musik.
Är allt klart? Dåså, posta på.
Så därför gör vi en skiva tillsammans.
REGLER
Det är musik det gäller här, inget annat.
Du får endast bidra med en låt, både per inlägg och i hela tråden, undantag kan göras om få postar så att inte tråden självdör innan skivan är klar.
Ditt inlägg får endast skrivas som "Låtnummer - Artist - Låtnamn".
Enbart 18 låtar får postas. Efter det avslutar vi postandet av ny musik och kan istället diskutera det som redan blivit postat.
Exempel
Första personen skriver sitt inlägg:
1. Artist - låtnamn
Andra personen skriver sitt inlägg:
2. Artist - låtnamn
Sen när vi kommit upp i 18 låtar så skriver någon, jag troligtvis, en sammanfattad låtlista och resten av tråden kan nyttjas till att diskutera låtarna eller gå helt åt h'elvete offtopic om ni så vill.
Om nu det här experimentet faller väl ut så får vi en skiva med riktigt bra och varierad musik.
Är allt klart? Dåså, posta på.