S Sony Välkänd medlem 1 jan 2000 127 0 16 44 Sundsvall 1 feb 2015 #1 Hej ! Har en Polaris Assault -09 med protaper styre. Dock sitter det ingen burkrem på den. Jag undrar om vilket universalrem som helst passar i dessa hål eller om man måste ha någon original protaper ?
Hej ! Har en Polaris Assault -09 med protaper styre. Dock sitter det ingen burkrem på den. Jag undrar om vilket universalrem som helst passar i dessa hål eller om man måste ha någon original protaper ?
sp4x Välkänd medlem 22 feb 2006 1.074 0 36 Östersund 1 feb 2015 #2 Snopro fungerar, håller dock skit, Powermadd har någon modell som passar, hur den håller vet jag inte.
Snopro fungerar, håller dock skit, Powermadd har någon modell som passar, hur den håller vet jag inte.
S Sony Välkänd medlem 1 jan 2000 127 0 16 44 Sundsvall 2 feb 2015 #3 Powermad gick på nästan 700:- och det kostar även originalen om jag inte missminner mig. Finns det någon billigare som är bättre än snopro eller är det polaris original som gäller ?
Powermad gick på nästan 700:- och det kostar även originalen om jag inte missminner mig. Finns det någon billigare som är bättre än snopro eller är det polaris original som gäller ?