Gör en chansning här om det finns någon som har en bra "feeling".
Har en mörkblå Lynx Forest Fox 2004.
Borde inte sälja den, men när väl tanken satt sig är det svårt att släppa just den tanken.
Vad kan en sådan tänkas vara värd?
Vet att det är få liknande till salu men svårt att göra sig en bra uppfattning.
Den har gått som "myndighetsskoter" så den har gått dryga 1200mil om jag inte minns fel. Men därigenom även välservad vad jag fått höra.
Men miltalet är den därmed oxå använd så det är inget utställningsskick på den. Men tror allt funkar rent elektroniskt, och mekaniskt.
Syncrolåda 1+2 vxl fram och elektronisk back som vänder på motorn (Vilket funkar bättre än jag trodde).
Stor packbox och bytt CDI-box inkl tändkablar i fjol.
Dynan har några skador/sprickor som är tejpade för att inte förvärras, vilket funkat över förväntan.
Hel ruta och breda plastbeslag finns att skicka med.
Nyköpt brett stänkskydd bak.
Någon som vågar sig på en gissning på värdet?
Har en mörkblå Lynx Forest Fox 2004.
Borde inte sälja den, men när väl tanken satt sig är det svårt att släppa just den tanken.
Vad kan en sådan tänkas vara värd?
Vet att det är få liknande till salu men svårt att göra sig en bra uppfattning.
Den har gått som "myndighetsskoter" så den har gått dryga 1200mil om jag inte minns fel. Men därigenom även välservad vad jag fått höra.
Men miltalet är den därmed oxå använd så det är inget utställningsskick på den. Men tror allt funkar rent elektroniskt, och mekaniskt.
Syncrolåda 1+2 vxl fram och elektronisk back som vänder på motorn (Vilket funkar bättre än jag trodde).
Stor packbox och bytt CDI-box inkl tändkablar i fjol.
Dynan har några skador/sprickor som är tejpade för att inte förvärras, vilket funkat över förväntan.
Hel ruta och breda plastbeslag finns att skicka med.
Nyköpt brett stänkskydd bak.
Någon som vågar sig på en gissning på värdet?