någon som kan ge tips på dom lite nyare värsting maskingerna typ 00-09 med så mycket hk och cc som möjligt ?
Har för att man har klockat den jävligt högt. Men annars säger mig mina fördomar hur den motorn i kombination med det chassit är: Tungt och klumpigt, 283 kg, och det är torrvikt och från tillverkaren... Men ska ju iaf gå som ett spjut. Läste en recension för ett tag sen och det var blandade åsikter om jag inte minns fel, men jag minns verkligen inte säkert... Var i en svensk skotertidning jag läste men minns inte vilken...men hur står sig den maskinen då ? jag ha inte sett ngr tester på den
Maxsled har vägt den, 325 kg med full tank vilket borde bli 295 utan bensin. 30 kg tyngre än apex. En powercruiser för välpreparerade leder.Har för att man har klockat den jävligt högt. Men annars säger mig mina fördomar hur den motorn i kombination med det chassit är: Tungt och klumpigt, 283 kg, och det är torrvikt och från tillverkaren... Men ska ju iaf gå som ett spjut. Läste en recension för ett tag sen och det var blandade åsikter om jag inte minns fel, men jag minns verkligen inte säkert... Var i en svensk skotertidning jag läste men minns inte vilken...
Effektmässigt original är ju Arcticcat Z1 Turbo LE värst vad jag vet...
http://www.arcticcat.se/snskotrar/performance/z1-sno-pro-turbo-le/1185404-z1-sno-pro-turbo-le