Boyesenbladen är most bang 4 the buck skulle jag vilja säga. Jag har kört V-foce och boyesen och en hel drös fler reeds i olika motorer och Boysen bladen är klart bäst för pengen. Dom kommer ge stabilare tomg,,rappare svar och några hk extra någonstanns i mellanregget,,,svårt att säga vart men en pike någionstanns kommer det bli ,,toppeffekten är det ingen större skillnad på mot org blad på i övrigt org maskin.
v-forcekorgarna kostar ju hutlöst mycket och håller lika kort tid i tim och jag märker inte av några fördelar mot boyesen upp till ca 8500v,,,men efter 8500v till 10000v så är v-force bäst helt klart.
Det är säkert möjligt att i bromsbänk se att v-force har fördelar redan tidigare i varv med det lär vara försumbart då inte min buttdyno känner av det.
Enda nackdelen med både Boyesenbladen och v-force är att dom inte håller lika länge som org blanden,,Man kommer inte ens halva sträckan innan dom blir för slapp eller som v-force går sönder helt enkelt.
Såååå....Skiter man i priser så köp v-force helt klart,,,eller om man kör högvarvande maskin så är helt plötsligt v-force prisvärda