Skita i att du snart är 30 och vara full jämt.....?
Skämt åsido, hoppas du får bra svar ifrån någon som bor där uppe.
haha, ja verkligen, det skulle nog vara populärt, komma hem på torsdag natt å slå på en två¨dagars fylla för att resa söndag igen..
ja d hoppas jag med så ja får lite kött på benen innan beslut måste fattas.
Vad har du för intressen förutom skoter?
hmm, vapen å friluftsliv, å ett latent intresse av kampsport
vi har ju många fina pulkabackar! hehe
jasså, men vad bra då... jag är bäst på pulkåkning
ta ert pick och pack och kom upp till östersund =) fin fin stad de här.
ja den är väl okey, jag lumpade där så ja har iaf gått igenom den nån gång.... men känns ju ändå lite knas å dra upp utan egentligt mål
Jakt, fiske, friluftsliv, skidåkning på vintern, paddling, hiking, träning åsså skoteråkning då, ja de e väl sånt jag förgyller tillvaron med å jag bor mitt i Östersund.
aah okey, d lät verkligen inte dumt d. kanske tål att tänkas på ändå (bortsett från skidåkning å paddling)
bygg något som överträffar sxr:en! då menar jag RÅ moddning
du dödar helt enkelt tiden i garaget
haha ja d vore ju nåt, d borde ju gå att lösa utan problem då srx:en var/är mitt första bygge, men garage i östersund är nog lite svårare då iden tydligen är en lägga
Finns många fina krogar som går att besöka. Vi har ett nybyggt torg som man kan stirra sig blind på i en kvart. Man kan retas med busschaffisar. Dra dåliga skämt inne på länsbiblioteket. Ragga på butikspersonalen inne på telia (schyssta brudar). Borde fylla upp en vecka åtminstånde méd aktiviteter!
jadu, det enda som skulle kunna gå hem hos den som bestämmer (det är ju inte jag) är väl glo på torget å hänga på bibblan.
nära till Åre, vemdalen, bydalen. bygga garage om man inte har det
, ta med frugan på relaxen på nyrenoverade badhuset.
bydalen?
bygga garage till lägenheten då lr? d e tydligen lägenhet som gäller om östersund blir av..
haha, ja kanske man kan muta med relax besök i utbyte mot skotertimmar?!
Köra skoter i Åkersjön så klart... vad tar det 45-60min upp med bil?
ja där har ja hört att det är bra, så det tål ju att tänkas på