W
Wettainen
Tjena!
Tänkte göra en tråd där vart alla skriver vad man har för kläder på sig när man är ute och kör skoter, vad som är för/nackdelarna med sina grejjer är osv
hoppas det inte finns någon annan likadan tråd nu hära då men iallafall.
Vad har ni för kläder på er när ni är ute och kör skoter?
Handskar,jackor,byxor,skor,hjälmhuvor,underställ osv
vad är för/nackdelen med dom? om ni inte gillar nånting av det du har, varför?
Och då kan jag väl börja då
Jag har:
Svart wesc jacka
Grön wesc byxa
Vanligt underställ
Helly hansen tröja
Goretex kombi handskar
Fodrade stålhetta skor med lågt skaft
Airoh dome hjälm
Smith glasögon
Hjälmen och glasögonen funkar utmärkt, inga problem alls med dom! 10/10.
Skorna skulle ha varit riktigt bra om dom skulle haft längre skaft så dom får nog en 6/10.
Understället är varmt men kliar för mycket så den får 6/10
Handskarna är sköna från -5 till -25, men enda nackdelen med dom är att den har kort skaft så det kommer in snö och gör så att den blir inne, så den får en 6/10
Helly hansen tröjan är fodrad och varm, man kan ha den på sig så länge det är över -13/14 grader ute annars blir den för varm! den får 8/10
Jackan gillar jag inte så speciellt mycket då den är för stor för mig och den är en " snowboard jacka " så den är riktigt kall när det blir över -15 ute och jag gillar den inte alls. Samma med byxorna, dom blir blöta direkt och dom är kalla då det blir över -15 ute. Dom får 3/10
( jag använder bara jackan och byxan denna säsong då jag fick dom gratis )
Ska inhandlas nytt till nästa säsong men vad föredrar ni för byxor,jacka och skor ?
Tänkte göra en tråd där vart alla skriver vad man har för kläder på sig när man är ute och kör skoter, vad som är för/nackdelarna med sina grejjer är osv
hoppas det inte finns någon annan likadan tråd nu hära då men iallafall.
Vad har ni för kläder på er när ni är ute och kör skoter?
Handskar,jackor,byxor,skor,hjälmhuvor,underställ osv
vad är för/nackdelen med dom? om ni inte gillar nånting av det du har, varför?
Och då kan jag väl börja då
Jag har:
Svart wesc jacka
Grön wesc byxa
Vanligt underställ
Helly hansen tröja
Goretex kombi handskar
Fodrade stålhetta skor med lågt skaft
Airoh dome hjälm
Smith glasögon
Hjälmen och glasögonen funkar utmärkt, inga problem alls med dom! 10/10.
Skorna skulle ha varit riktigt bra om dom skulle haft längre skaft så dom får nog en 6/10.
Understället är varmt men kliar för mycket så den får 6/10
Handskarna är sköna från -5 till -25, men enda nackdelen med dom är att den har kort skaft så det kommer in snö och gör så att den blir inne, så den får en 6/10
Helly hansen tröjan är fodrad och varm, man kan ha den på sig så länge det är över -13/14 grader ute annars blir den för varm! den får 8/10
Jackan gillar jag inte så speciellt mycket då den är för stor för mig och den är en " snowboard jacka " så den är riktigt kall när det blir över -15 ute och jag gillar den inte alls. Samma med byxorna, dom blir blöta direkt och dom är kalla då det blir över -15 ute. Dom får 3/10
( jag använder bara jackan och byxan denna säsong då jag fick dom gratis )
Ska inhandlas nytt till nästa säsong men vad föredrar ni för byxor,jacka och skor ?