Vad har ni gjort åt er rtx

Surt

Välkänd medlem
26 dec 2011
204
0
16
Västmanland
Nu när jag har moddat lite i år så kanske man ska göra allt man kan för att få en schyst maskin. Jag är ju rätt nöjd med maskin som den är men allt kan ju bli bättre. Det jag gjort är slp skidor relocator ultra q burk. Det jag funderar på är xenon är det nån som har tips på ett schyst kitt samt nån mer måste justering som ska göras..
Fölängning blir det när det är dax för mattbyte och kanske en stressfläkt så gärna nå andra mods!

MarkusX

Välkänd medlem
21 jan 2006
618
0
16
Hedemora
Xenonkit är ett måste på Yamaha :) Vilket H4 Bi-xenonkit som helst passar bra. Enklast om man köper med små ballaster

Karelin_

Välkänd medlem
20 jan 2013
129
0
16
Vilhelmina
Skulle nog tipsa om ett variatorkitt...kan aldrig bli fel...samt skinz airframe fotsteg.har just monterat mina o jösses så härligt.

Surt

Välkänd medlem
26 dec 2011
204
0
16
Västmanland
Jag är nöjd med burken, tog hem den från staterna så det vart ju en vettig peng, kapade dock bort böjen...hur är det att dreva ner?är det en värd förbättring?

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Hörde en nytro RTX med en riktigt högljud pipa i helgen som var, åkte i lag med skrikande 600or och trotts fullgas på samtliga då dom kom ut på rak oplogad sladdad väg så var det bara nytron som hördes.... måste ha hörts 2mil bort också.... Skulle inte vilja ligga bakom den maskinen.

Surt

Välkänd medlem
26 dec 2011
204
0
16
Västmanland
Kanske nån hemsnickrad burk alt super q burk som låter som fan. Ultra q:n låter lite mer än org påminner lite om en wrc bil alt sporthoj.
Tips på ett bra xenonkitt vore bra!! Betalar hellre mer för ett bra än köper d billigaste!!!!