Min skoter gillar remmar så nästa steg blir ett extra motorfäste.
Någon som har och kan ge en recension och kanske en länk till en jänkesida?
Någon som har och kan ge en recension och kanske en länk till en jänkesida?
Låter mycket bra!Jag kommer väldigt snart sätta igång med tillverkning av ett motorfästes/stöd i aluminium för rätt peng.
Lär nog kunna ha en bild på stödet i slutet av veckan.
Och det är säkert jättekul att ha skotern ståendes hos åf under säsongen när man vill köra..Fattar inte att du orkar göra sånt där själv när du har garanti,och framförallt bekosta det! Spelar ingen roll om åf försökt 10ggr att fixa det och inte lyckats,då får dom väl försöka 10ggr till då!
Klarar dom inte det får dom väl ta tillbaka maskinen!
Jag skulle aldrig acceptera att en ny maskin käkade rem på löpande band!
Hade du/åf kollat att alla motorbultarna är hela? Det måste va något fel eftersom den vill ha rem.Låter mycket bra!
Hade du det på din förra sesongen?
Han har ju uppenbart fel gällande just din maskin! Skit i din åf och vänd dig till en annan för hjälp,det har jag gjort förut när vissa sa att det inte gick!Han säger ju att den inte kan ta rem.
Han tror säkert på det själv också. Det är ingen ide att säga till något mer känns det som.
Hur mycket tror du han har kört med den under juni,juli,aug,sept?Och det är säkert jättekul att ha skotern ståendes hos åf under säsongen när man vill köra..
Om jag inte missminner mig så har han haft inne maskinen för koll under förra vintern, utan resultatHur mycket tror du han har kört med den under juni,juli,aug,sept?
Eller stänger din åf när snön tinar bort?
Japp.köpt i piteå?
Det är väl det jag borde göra. Jag blev så matt av att inte bli trodd förra vintern så jag orkade inte bråka mer.Han har ju uppenbart fel gällande just din maskin! Skit i din åf och vänd dig till en annan för hjälp,det har jag gjort förut när vissa sa att det inte gick!
Det mest troliga är ju att något av motorfästena är dåligt, alternativt att någon av bultarna är av.
Det får jag nog kolla på själv. Kan man se med ögat att en motorkudde är dålig?Hade du/åf kollat att alla motorbultarna är hela? Det måste va något fel eftersom den vill ha rem.
Jo den har varit inne, dom kollade motorkuddar enligt uppgift.Om jag inte missminner mig så har han haft inne maskinen för koll under förra vintern, utan resultat
Rätta mig Edvinsjolund om jag har fel
Men verkar vara något fel på maskinen då jag inte hört någon som haft nå bekymmer med remmar. Byt ÅF och se om dom hittar något så du inte får börja säsongen med rembekymmer igen.
Ca 25 mil +- litegrann. Då kör jag inte så som jag vill köra eftersom det kostar 2000:- i en ny rem.Hur långt kommer du på en rem?
Som det verkar så har det körs med båda varianterna fast inte samtidigt då... Jag har dock bara sett ed:s egna fäste, ingen vacker skapelse men ska väll göra sitt jobb väl.Okej, hur är det med Ed:s fäste/stöd eller kör han slp?